Nieuw: ds. Harmen Jansen, interim-predikant in De Bron

De Bron heeft voor een jaar een interim-predikant gevonden. Ds. Harmen Jansen (1957) gaat in deeltijd de kerkenraad begeleiden en vult de predikantsvacature op. Een belangrijk thema daarbij is de vraag in welke vorm de wijkgemeente verder gaat binnen het geheel van de Protestantse Gemeente Groningen om van betekenis te kunnen zijn in de eigen context.

Harmen Jansen is werkzaam geweest als gemeentepredikant in diverse gemeenten van de Protestantse Kerk. Hij woont met zijn echtgenote in Drachten en is momenteel uitsluitend nog als interim-predikant werkzaam. Hij heeft geen vaste werkdagen. Contact kan worden gezocht via e-mail: dshjansen@gmail.com, of telefoon: 06 49618985. Zijn website is harmenjansen.nl.